წრე ICT-ში
ინფორმაციული და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების წრის სამუშაო პროგრამა/განრიგი
წრის სახელწოდება: „ინფორმაციული ტექნოლოგიები“
წრის ხელმძღვანელი: ნინო ლომიძე
სკოლა: სსიპ ჭიათურის მუნიციპალიტეტის სოფელ დარკვეთის საჯარო სკოლა
მიზნობრივი ჯგუფი: V კლასის მოსწავლეები, მოსწავლეთა რაოდენობა 10.
წრის მიზანია:
მოსწავლეებმა შეძლონ კომპიუტერული უნარ-ჩვევების შეძენა განმტკიცება. თვალსაჩინოებების შექმნა და გამოყენება. იცოდნენ ისტ-თან დაკავშირებული ცნებები და ფლობდნენ შესაბამის ოპერაციებს და კომუნიკაციის ციფრულ საშუალებებს, გააცნობიერონ ისტ-ით სარგებლობის სოციალური, ეთიკური, გარემოს დაცვასთან და ადამიანურ ფაქტორთან დაკავშირებული პრობლემები, ყოველივე ეს დაეხმარება მათ აკადემიური მოსწრების გაუმჯობესებაში. ისწავლონ ისტ-თან დაკავშირებული ცნებები, დაეუფლონ შესაბამის ოპერაციებს და კომუნიკაციის ციფრულ საშუალებებს, გააცნობიერონ ისტ-ით სარგებლობის სოციალური, ეთიკური, გარემოს დაცვასთან და ადამიანურ ფაქტორთან დაკავშირებული პრობლემები. ყოველივე ეს დაეხმარება მათ აკადემიური მოსწრების გაუმჯობესებაში და სხვადასხვა საგნების პრეზენტაციისათვის. წრეში მუშაობა საშუალებას მისცემთ მოსწავლეებს მიზანმიმართულად გამოიყენონ კომპიუტერი, შეისწავლონ ელემენტარული უნარ-ჩვევები, რომლებიც დაეხმარებათ არა მარტო სასწავლო პროცესში, არამედ სამომავლოდ, ცხოვრების ასპარეზზე, აგრეთვე მოსწავლეთათვის კომპიუტერული წიგნიერების დონის მიღწევა, ისტ-ის გამოყენება სხვადასხვა საგანთან მიმართებაში.
მოკლე მიმოხილვა:
წრის გეგმა მოიცავს საოფისე პროგრამების და ინტერნეტის პრაქტიკულად გამოყენებას (ბუკლეტების, კროსვორდების, პრეზენტაციების შექმნა სხვადასხვა საგნებში) წრის მუშაობა ხელს შეუწყობს მოსწავლეებში კომპიუტერული უნარ-ჩვევის განმტკიცებას, მოსწავლეების მოტივაციის ამაღლებას. მათ განუვითარდებათ დამოუკიდებლად მუშაობის, ახალი ინფორმაციის მოძიების და პრაქტიკულად მისი გამოყენების უნარი. ისწავლიან გუნდურ მუშაობას, სხვისი აზრის პატივისცემას...
შევქმნაით ბლოგს, სადაც აისახება წრის მუშაობა. გაკვეთილები მოიცავს როგორც თეორიულ ისე პრაქტიკულ მუშაობას.
წრის ხანგრძლივობა:
2019-2020 სასწავლო წლის პირველი სემესტრი, 14 შეხვედრა. თითოეული შეხვედრის ხანგრძლივობა ერთი საგაკვეთილო საათი.
ხელმძღვანელის ელ. ფოსტა: lomidzenino48@gmail.com
ინფორმაციული და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების წრის მეცადინეობის გეგმა
2019–2020 სასწავლო წელი
მეცადინეობის ხანგრძლივობა ერთი საგაკვეთილო საათი
მეცადინეობის ხანგრძლივობა ერთი საგაკვეთილო საათი
თარიღი
|
თემის დასახელება
|
აქტივობა
|
სასწავლო რესურსები
|
18.09.2019 წ
|
საორგანიზაციო საკითხები წრის მუშაობის გეგმის გაცნობა
| ||
23.09.2019წ
|
ინფორმაცია
1. ინფორმაცია რა არის ინფორმაცია .
2. როგორ შეიძლება ინფორმაციის წარმოდგენა
3. ინფორმაციის გამოყენება,საიდან ვიღებთ ინფორმაციას
4. როგორ ხდება ინფორმაციის გადაცემა
5. როგორ შეიძლება ინფორმაციისგამოყენება
დავალება:
Ø ინფორმაციის მიღება
Ø ინფორმაციის წარდგენა
Ø ინფორმაციის შენახვა
Ø ინფორმაციის გადაცემა
|
მთელ კლასთან
|
კითხვა-პასუხი,
ინფორმაციის გაცნობა
პროექტროი,
კომპიუტერი
powerpoint-ის პრეზენტაცია,
|
27.09.2019წ
|
პრეზენტაციების წარმოდგენა
|
თაბახის ფურცლები,
კომპიუტერი
პროექტორი
პრეზენტაცია,
| |
30.09.2019წ
|
ინფორმაციული ტექნოლოგიები
1. კომპიუტერის გაცნობა რა არის კომპიუტერი
2. კომპიუტერი და მისი ნაწილები
3. კომპიუტერის კლასში ქცევის წესები
4. კლავიატურა
5. თაგვის მოწყობილობა და მასთან მუშაობის ჩვევები
6. სამუშაო მაგიდა და პროგრამული ფანჯარა
7. ფაილი და საქაღალდე
კითხვები და დავალებები
|
მთელი კლასი
|
პროექტროი, კომპიუტერი
powerpoint-ის პრეზენტაცია
|
04.10.2019წ
|
გრაფიკული რედაქტორი
1. პროგრამა „პაინტი“ გრაფიკული რედაქტორის ინსტრუმენტები
2. პალიტრა
3. მუშაობა ნახატის ფრაგმენტზე
4. ნახატის ფორმის შეცვლა
5. სიმეტრიული ფიგურების შექმნა
6. ნახატის ბეჭდვა
7. ნახატი ტექსტით
8. ნახატების შენახვა კომპიუტერში
კითხვები და დავალებები
|
მთელი კლასი
|
პროექტორი, კომპიუტერი
|
07.10.2019წ
|
თავისუფალი თემა. მოსწავლეთა სურვილის მიერ არჩეული
|
შესწავლილი მასალის პრაქტიკულად გამოყენება
|
კომპიუტერთან მუშაობა
|
14.10.2019წ
|
შესწავლილი მასალი ტესტირება, განხილვა.
|
შესწავლილი მასალის პრაქტიკულად გამოყენება
|
ტესტები
|
21.10.2019წ
|
ტექსტური რედაქტორი
1. პროგრამა wordpad
2. ტექსტებზე მუშაობა
3. ნახატის ჩასმა ტექსტში
4. სიტყვების შეცვლა ტექსტში
5. კომპიუტერული გამოთვლები
|
მთელი კლასი
|
პროექტორი, კომპიუტერი
|
28.10.2019წ.
|
1. ტექსტური რედაქტორი word
1. ტექსტის აკრეფა
2. მუშაობა ტექსტზე
3. ტექსტის ფორმატირება: ფონტის, პარაგრაფის ფორმატირება, სტილის განსაზღვრა;
4. ტექსტის მოწესრიგება
5. სურათების ჩასმა ტექსტურ რედაქტორში
6. გვერდის პარამეტრების განსაზღვრა; ბეჭდვისწინა დათვალიერება.
7. დოკუმენტის მომზადება დასაბეჭდად
|
მთელი კლასი
|
პროექტორი, კომპიუტერი
|
04.11.2019 წ
|
ბუკლეტების დამზადება, ბეჭვდა, სკანირება
|
შესწავლილი მასალის პრაქტიკულად გამოყენება
|
კომპიუტერთან მუშაობა
|
11.11.2019 წ
|
1. კომუნიკაცია და საკომუნიკაციო საშუალებები;
ინტერნეტი;
2. საძიებო სისტემები-გუგლი;
3. ძიება გუგლის გამოყენებით;
4. სურათების გადმოწერ
|
მთელი კლასი
|
პროექტორი, კომპიუტერი
|
18.11.2019 წ
|
თვალსაჩინეობის შექმნა სასურველ თემაზე: სპორტი, ხელოვნება და სხვა
დავალება: შემთხვევითობის პრინციპით მოსწავლეები იღებენ ყუთიდან დავალებას. შექმნიან პრეზენტაციას.
|
შესწავლილი მასალის პრაქტიკულად გამოყენება
|
კომპიუტერთან მუშაობა
|
21.11.2019 წ
|
პრეზენტაციის წარმოდგენა
|
მთელი კლასი
|
კომპიუტერი
პროექტორი
|
25.11.2019 წ
|
ჩატარებული საწრეო სამუშაოების შედეგები, შეჯამება
|
მთელი კლასი
|
კომპიუტერი
პროექტორი
|
Комментарии
Отправить комментарий